ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ ЕЦП?

  • уважно ознайомитись з Регламентом АЦСК ІДД ДФС та умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;
  • заповнити реєстраційну картку відповідно до зразка та оформити необхідні документи за списком, наведеним на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).

• звернутися до будь-якого представництва АЦСК ІДД ДФС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою (розділ «Контакти») з оформленим належним чином комплектом документів та електронними носіями інформації (захищені носії інформації, СБ/БУБ-диски, флеш-накопичувачі).

 

У разі виникнення питань стосовно наведеної вище інформації ви можете надіслати їх на електронну адресу АЦСК ІДД ДФС inform@аcskidd. gov.ua, зателефонувати до Контакт-центру ДФС за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.

Законодавча база
    Форми подавання інформаційних запитів
      Статті з інноваційної тематики:
        Статистика: