Змінено реєстраційні форми для отримання послуг електронного цифрового підпису

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису затверджені наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» та набувають чинності з 01 липня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.

Наказом затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

- Реєстраційна картка (для юридичної особи);

- Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);

- Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

- Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Нагадуємо, що підприємства, установи і організації усіх форм власності, а також фізичні особи мають можливість отримати посилені сертифікати відкритих ключів у 3 пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС в Одеській області, а саме:

- м. Одеса, бульвар Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;

- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП, тел.: (048) 728-34-98;

- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-28-09.