18.05.2020

ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

Шановні мешканці Татарбунарського району!

З дня оголошення карантину призупинено перебіг строків надання послуг інклюзивно-ресурсного центру, а також надання поточних корекційно-розвиткових послуг та проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

З метою забезпечення вчасного зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів дошкільної та загальної середньої освіти батьки або законні представники дітей, які потребують проходження комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, можуть дистанційно подати документи через автоматизовану систему роботи інклюзивно-ресурсних центрів за посиланням ircenter.gov.ua/index/list/koatuu/5122700000 або електронною поштою irc.tat@ukr.net, що розміщені під відео.

Фахівці інклюзивно-ресурсного центру в телефонному режимі:

- надають рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

- здійснюють психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

- надають консультативну та психологічну допомогу батькам або законним представникам дітей щодо психофізичного розвитку дитини.

Після зняття карантинних обмежень в першу чергу будуть проводитись обстеження дітей, які розпочнуть навчання в дошкільних закладах освіти та початковій ланці загальної середньої освіти району у 2020-2021 навчальному році. Це діти з особливими освітніми потребами, що потребують організації інклюзивного навчання.

Висновки інклюзивно-ресурсного центру є безстроковими, якщо терміни дії висновку не зазначені у ньому. Повторна комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини проводиться у разі:

- переходу дитини з особливими освітніми потребами з дошкільного закладу в заклад загальної середньої освіти;

- переведення дитини із спеціального закладу дошкільної освіти, спеціального закладу загальної середньої освіти, закладу загальної середньої освіти до інклюзивної (спеціальної) групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного (спеціального) класу закладу загальної середньої освіти;

- надання рекомендацій команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, психолого-педагогічної комісії спеціального закладу загальної середньої освіти щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.

Зичимо Вам міцного здоров'я та наголошуємо на обов'язковому дотриманні правил карантину!

Директор
КУ «Татарбунарський інклюзивно-ресурсний центр»
Татарбунарської районної ради Одеської області
О.В.Ігнатенко